Prioritní osa 3 - Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání
UPOZORNĚNÍ - POVINNOST PŘEDKLÁDAT PROJEKTOVÉ ZÁMĚRY NA SCHVÁLENÍ VEDENÍM SE VZTAHUJE I NA PROJEKT, VE KTERÝCH JE MU PARTNEREM BEZ FINANČNÍ ÚČASTI. NEJZAŽŠÍM TERMÍNEM PRO DODÁNÍ MATERIÁLŮ DO VEDENÍ JE ČTVRTEK PŘEDCHÁZEJÍCÍ ÚTERNÍMU JEDNÁNÍ, NA KTERÉM MÁ BÝT PROJEKTOVÝ ZÁMĚR PROJEDNÁVÁN.
Projekt předkládá materiály dle následující tabulky.
Vzory materiálů do vedení:
Tabulka rozpadu spolufinancovánív rámci MU
Tabulka rozpadu spolufinancování v rámci MU_návod
Další metodické materiály k jednotlivým krokům najdete na záložce Dokumenty_Interní dokumenty
Přehled aktuálních výzev PO3 OP VVV
Vyhlášené výzvy
Podpora dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Očekávané výzvy
Ukončené výzvy
Budování kapacit pro rozvoj škol II
Budování kapacit pro rozvoj škol
Rozvoj klíčových kompetencí v rámci oborových didaktik
Podpora žáků se zdravotním postižením I
Implementace strategie digitálniho vzdělávání I
Budování kapacit pro rozvoj škol II
Implementace strategie digitálního vzdělávání II
Indikativní výčet aktivit podporovaných v rámci PO 3 OP VVV
- zvýšení zájmu dětí a žáků o studium technických a přírodovědných oborů a motivace uplatnit toto vzdělání na trhu práce,
- rozšíření polytechnického vzdělávání v MŠ pro rozvoj kreativity, osobního vyjadřování, logiky, a manuální zručnosti a zvýšení kvality polytechnického vzdělávání na ZŠ, SŠ a vyšších odborných školách ve spolupráci s dalšími vzdělávacími zařízeními a organizacemi,
- zvýšení spolupráce škol a zaměstnavatelů při realizaci vzdělávání,
- zvýšení relevance RVP a ŠVP k potřebám zaměstnavatelů a posilující dlouhodobou uplatnitelnost absolventů na trhu práce,
- rozvoj předpokladů odborných škol realizovat vzdělávání dospělých ve vazbě na definované profesní kvalifikace a zvýšení prostupnosti mezi programy počátečního, neformálního, zájmového a dalšího vzdělávání prostřednictvím systému uznávání výsledků předchozího učení,
- zvýšení kompetencí budoucích pedagogických pracovníků,
- vytvoření sítí fakult a ostatních vzdělávacích institucí a organizací pro přípravu a realizaci vzdělávacích programů, zvýšení podílu praxe, posílení didaktické transformace odborných témat, rozvoj aktuálních poznatků oboru na odborných fakultách a spolupráci se školami, školskými zařízeními pro zájmové vzdělávání a organizacemi neformálního vzdělávání - rozvoj zájmu žáků o studium technických a přírodovědných předmětů.
Na dotazy k definici termínu podpůrná opatření a další problematice Společného vzdělávání odpovídá formou FAQ Ministryně školství Valachová. Odkaz na webové stránky zde.
Kontakt
- Ing. Soňa Janíková
vedoucí OPR - Mgr. Marcela Vrchotová (PO 3)
- Bc. Kristina Dvořáková (PO 2)
- Ing. Jiří Foltýn (PO 1)
- Ing. Tereza Šrámková (PO 1)